Pengikut Taksub

November 1, 2009

First itu Pertama = 1

Slamat datang kpd diri sendiri!!


Congrat2 sbb da smakin maju.. Sbenarnya da lama aku nak buwat bog ni..tapi tatau la nape asek2 de je mende yang wat aku tunda2 tarikh kelahiran blog aku ni..maybe trikh rini bes kowt..1/11

baru ak pasan..upenye 111 tu no meja ak tym amek 1st paper utk final..
cam banyak je kebetulan..kepada non-muslim yg ske wat mende x bpekdah tu bleh la amek nombor ni ye..

walopn aku ni da terkebelakang sket dari member2 aku yang dah berblog,tapi kire ok la bagi seorg dewasa yang masih muda..

berusaha untuk mngkatkan kualiti hidup ke arah kehidupan yang lebih komprehensif dan terkini..(uish..ayat x bleh blah)


(mengejar dengan kelajuan siput..preg3!!!)
tapi bagos jugak jadi orang yg di belakang kadang2..kita akan prasaan utk potong orang yang dihadapan dan dapatkan tempat pertama.seswailah dgn firmanNya:

وَلِكُلٍّ وِجْهَةٌ هُوَ مُوَلِّيهَا فَاسْتَبِقُواْ الْخَيْرَاتِ أَيْنَ مَا تَكُونُواْ يَأْتِ بِكُمُ اللّهُ جَمِيعًا إِنَّ اللّهَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ
“Dan bagi tiap-tiap umat ada kiblat (arah yang ditujunya), dia menghadap ke arah itu. Maka berlomba-lombalah kamu (melakukan) kebaikan. Di mana saja kamu berada pasti Allah akan mengumpulkan kamu sekalian. Sesungguhnya Allah Maha kuasa atas segala sesuatu”
Al-Baqarah:148

so,nk berblog tu bleh..tapi stadi tu stadi gak..final exam kot!!
Sbg hadiah kepada diri sendiri,aku hadiahkan aku masa untuk tido..1st thing 1st..jom!!...ZzZzZz

1 comment:

Aku Skema said...

ahha..aku still 1st kat sini..oyeh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...