Pengikut Taksub

May 20, 2010

Duit Aku Main Lipat-Lipat Je

salam..

kali ni nk tnjuk la sket kretiviti
dah borink2
kira ok la men lipat2 duit
kalu sesak2 nak bli pape bleh lagi bukak balik
xpon bagi je kat pak cik jga kdai tu ngan duit tlipat lagi
dah2 mrepek..
ni aku cilok kat google je
tengok la
bezzz..

ni ala-ala serban la..seswai2

lanun laut jepun..haittt!!!

nak g parti mna plak dah ni?

pak cik baru balik dari sawah ni..

ni pulak mcm model pesawah wanita

ada bakat jadi ninja assassin ni

hoho..hip-hop siot!!!

kturunan minang upenye..

nape die diperlakukan sbegini?

ni la pling ok rasenye


huyoo..samurai kot!

da jadi magician la pulak gandhi..huhu

haha..bleh tahan kretif la diorank ni
aku respek ah..
da siap tu len kali bagi la kat aku
bleh ak wat g shoping..hak3

p/s:
aku x sihat lae ni..adoi..sabar2.tu jarang wat entri tu..hahaha

7 comments:

Nuraisyyah said...

ni men lipat2 duet ni memg boleh ilang borink..hahak

p/s --> slalu lipat2 duet jadikan bentuk love..kahkhakahkah..;p

Yatre Hayati said...

reti buat tak?? cuba la upload...tshirt pown ok!! huhuhu

nur izzah said...

semoga cepat sembuh..:)

Misz ZeEE_Z0nE said...

comey.. tahu salu owg wat tshrt, 1love n 2love jew..

Aku Skema said...

nonono..buat x reti..blagak reti je tau..hak3

pameklampard said...

hehe..try r plak ko wat jadi ape??ak da jadi da satu..

Mr. Vetalocoz said...

cmne diorg buat ea???xkn xgune gunting kot???mesti guna gunting ni..tp rugi la duit :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...