Pengikut Taksub

May 23, 2010

Iklan Dan Rancangan Yang Best Di Kala Boring

salam..

arini nk share la bbrpr iklan dan rncngn kt tv
dah borink duk umah
mst ah duk tgk tv
dah tu byk pulak iklan tgh2 citer
aku pon amek la kptsn utk pilih bbrpr iklan
iklan2 dan rncngn2 ni mmg aku ske
atas sebab yg bebeza

Top Gear

rncngn ni mmg aku tggu2 ah stiap mggu
sebab die mudah je nape aku ske
tgk je 3 ekor beruk tu pon dah tau nape
cara diorank conduct rncgn ni mmg bes ah
gelak x bleh bhnti pnya ah
mmnjg buat keje giler je
pastu x abeh2 pekena member sndri
smlm aku tgk diorank buat prtndgn
antara kuasa Axis ngan Allies
kira ala2 perang dunia kedua ah

tapi ade satu episod special yg paling aku ske
yg mana diorank wat edisi jelajah vietnam
dalam masa smggu
naik moto..haha
si jeremy naik vespa
si hammond naik moto Minsk
yg paling bes moto si James ah
kapcai Honda Cub 49cc!!!

ni awal2 lagi..tgk la bila dah nk habis

moto jadi kaler pink,kasut pon kaler merah..haha
saper nak tgk episod ni, bleh tgk kt sini

Iklan Colgate Pro Relief

ni bukan nak promote ek
dalam iklan ni ade 4 org
diinterbiu oleh sorank dokter gigi


cuma nak tny sket
korank de prasan pape x tym tgk iklan ni?
haha..bgos la kalu de org prasan gak
yg x tau cuba tgk skali lagi
tgk la bro yg pkai kmja biru tu
awal2 die mnum air die pgang pipi kanan
kesian die..gigi snstve la katakan
tapi pastu nape sapu kat gigi kiri plak bro?
stiap kali aku tgk iklan ni.,
mmg aku gelak guling2 la..haha

Iklan Digi (Bola!Bola!Bola!)

iklan ni bleh tahan la
ala..iklan yg pakcik yg duk bau durian tu 


pastu de org suro die bau bola
kalu die suro aku bau bola 2,
aku cakap je.."ade angin + bau kaki"..haha
punya la terer
kalu pakcik tu mmg btoi2 terer,
mau je aku suro pakcik 2 bau kaki aku pulak
suro teka bakat tependam aku

haha..byk lae iklan yg aku ske
tapi mls plak nk ltk byk2
kang x terbaca..hoho
sudah2 mngarut..
nk buat keje lain plak

2 comments:

Misz ZeEE_Z0nE said...

byk lak mase ko meneliti iklan ea.. hahaha

Aku Skema said...

besa la..x wat pape kat umah..sgt senang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...