Pengikut Taksub

February 5, 2011

Designer Memang Otak Pelik

salam..

adoi..setelah berhadapan masalah perut 2-3 hari lepas
akhirnya berjaya jugak kembali mnjadi manusia normal
alhamdulillah la..fuhhhhh
macam ni rasanya jadi normal balik..
best rupanya jadi normal..haha

david armano punya idea..anda paham?

kembali ke tajuk utama..
aku mmg rasa tajuk tu sesuai dan betul utk aku
citarasa aku dah jadi pelik
tetiba minat menda-menda yg mcm budak2
maybe sebab naluri seorang designer kot
cara aku pikir pon macam pelik sikit je
aku x tengok menda dgn mudah

contoh macam tengok movie
slalunya org suka tengok apa yg movie tu nk sampaikan
mcm tngok hero movie tu tgah buat apa
tapi aku pulak suka tgok menda kat sekeliling
macam tengok background la..
tengok moto lalu lalang kt belakang hero tu
haish..pelik

contoh barang-barang aku
ini cawan je,,topi tu penutup
ini jam..orang bagi tapi smart..aku suka
ni yg pegang nphone tu..NgangaMan aku panggil
ini beg ya..saya seorg undergraduate student..pegi kelas pakai beg ni
ini bukan kain pelikat..ni slimut ok
tu la dia..
menarik kan..maybe aku suka menda-menda yg x normal kot
barang-barang yg susah nk jumpa
designer mmg suka buat menda-menda yg pelik
maybe sebab tu la kot
sila jangan cakap aku macam budak-budak ok..
cakap comel ok..haha

14 comments:

Cik Sehari said...

laa.. sembelit ka? jgn rajin mkn pedas sgt, btw koleksi tu serius comel :) rasanya budak2 pun suka :)

Aku Skema said...

trima kaseh la cik sehari..buka sembelit kot..lagi serius dari tu la..tapi serius jugak lawak..haha

Cik Sehari said...

isk... sakit ape tu? jangan cakap datang bulan sudah :P

Aku Skema said...

alahai cik sehari..segan aku..tngok la entri sblom ni

Cik Sehari said...

oh my... aku rasa aku dah tau... sori 4 misunderstanding ye.. haa, moral of da story, pewarna mmg x elok utk pghadaman

amie said...

haha! same taste mybe?
salu org ckp pelik..

Aku Skema said...

oh..ade org pelik juga..lega rsanya..haha

optionshift3 said...

cikgu aku cakap..kita designer kena berpegang kepada ..."there to be different"...hhaha sebab tue kita pelik..

Aku Skema said...

yes..designer sepatutnya pelik kan?

yuiameera said...

laaaa~~ suma barg dia comel2... ni wat i jeles..hehe

yuiameera said...

laaaa~~ suma barg dia comel2... ni wat i jeles..hehe

Aku Skema said...

jeles la..suka plak aku..haha

Nur Mudrikah said...

kiutnya selimut dia..

Aku Skema said...

mesti la kiut..tgok kaki la..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...