Pengikut Taksub

February 23, 2011

Leave Her As You Love Her

salam..

cepat bebenor masa ni berlalu ek
x sedar pulak teman ni dah tahun 3
dah nk habis blajar dah pon..
lagi setahun insyaallah dah boleh kawen..
eh..tershashul..boleh graduate la..haha

kadang-kadang tu teringat pulak zaman muda-muda
ceh..tua sangat la pulak aku ni ek..
papepon zaman sekolah memang best
dengan jahatnye..tapi aku baik je..pakai songkok lagi
dengan kena rotan la..penampor cikgu la
dan memang diakui susah nk lupa..first love la


aku segan la nak cakap pasal ni
aku kan pemalu..(blusing2)..haha
biasa la tu..adat la dalam hidup
zaman-zaman skolah..cinta beruk makye

teringat tu bukan sebab pe..
sebab terjumpa gambar waktu duk belek-belek kat arkib
tujuh tahun jugak la lamanya..
last-last break..dia pegi oversea..aku kat sini lagi
pastu x pernah contact dah..x mau la aku
biar dia x ingat aku pon xpa..asalkan die bahagia..
rasanya dia lagi bahagia kalu x ingat aku..haha
mintak-mintak la die x baca blog aku ni..fuanggg

“The magic of first love is our ignorance that it can ever end”
Benjamin Disraeli


bukan saja-saja nak cerita
cuma just nak cakap kepada yg senasib..
LEAVE HER AS YOU LOVE HER
kalau ada mesin yg boleh ulang balik masa,
aku suka utk patah balik ke 4 tahun lepas
tapi aku pilih utk kekal je dengan masa sekarang
sebab masa dulu yg sepatutunya diguna utk ubah masa depan
bukan gunakan masa depan utk mengubah masa lepas

jangan dikejar yg terlepas..
jangan dipandang benda yang lepas
bagai angin dan kapal terbang kertas
biar saja ianya terbang bebas
hebat kan aku?..tepuk sket..haha
saya selaku bekas ahli kelab kebudayaan menyucapkan sekian,
terima kasih

6 comments:

Nur Mudrikah said...

but stay with him/her as u noe he/she can love u more than ur past..heh

Aku Skema said...

haha..saya selaku bekas ahli kelab kebudayaan bersetuju

ciQu said...

sy....sy...sy tak gheti la bab2 mcm nih( dem serius XD) tp kpl terbang kertas slalu je pusing balik pade tuan die kn.ak slalu jugak main kpl terbg kertas nih.. eh ter-off topik plak. XD

Fariq said...

tetibe kawan pun terkenang jugak ni.. eh sama la kita, aku pun dah 3 tahun n dah nak abes blaja pon.. kehkeh.. cite ko ngan aku lebih kurang je.. mcm baca diari sendiri lak. cumenya ex aku tak de la gi sampai obersi tu.. kehkeh

latest -
-Perbezaan Antara Pasangan Yang Sesuai Dan Yang Betul

Aku Skema said...

ciqu - ko mesti suka buat kapal terbang ketas ni..buat la kapal ketas plak pasni..hehe

fariq - xpe..nnt ko je pegi obersi..haha

yuiameera said...

waa~~ bgus nasihat tu..kita senasib..
hidup kena teruskan yg lama kita lupakan..jdkan ia kenangan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...