Pengikut Taksub

March 30, 2010

Renung - renungkan Bukan Merenung

salam..

so baru beh tengok citer allahyarham yasmin ahmad
citer muallaf yg sharifah amani blakon 2
da lama citer ni tapi aku je baru nk t
adek die pon de gak blakon
itu la citer die yg last kalu ak x silap

mnarik jgak la bg ak stakat muvi-muvi yg ak da tgok stakat ni

pada korang2 yg x tgok lae citer ni..
citer ni story sal ani (sharifah amani) ngan adek die ana
diorg ni bkn la muallaf yg korang rasa
siorg ni lari dri umah sbb x than ngan prangai ayah diorg yg ske mabok
bla..bla..bla..skip2!!!
nak tao tgk sndri..haha

nk nek moto pasola 2..bes2!!!

so yg ak ske lam citer ni sal prangai diorg ni
sangat tinggi rsa ingin tao diorg ni
diorg nk sgt fhm & dalami isi Al-Quran
stiap kali de masa msti diorg bncg sal ayat2 Al-Quran
papepon diorg msti nk faham btoi2 sblom smpaikn kt org

 btapa sygnyer kakak kt adek die..de ke korank wat g2? kat mak pon kadang2 je

overall citer ni simple la..mudah difahami la
cuma ak prasan satu mende la

 sblom kejadian...

tgk krusi 2...da brubah kan?

aku rasa mesti uncle 2 yg buat kan?..hehehe
papepon, amek la iktibar dri crita ni ea
ok..nk sambung maraton lae ni..hak3
 

p/s:
kpada yg prasan + x tahu nape ltak allahyarham yasmin ahmad bkn allahyarhamah..die khunsa sbnarnya ok.blaja kt mckk dulu..tapi jgn la kita pndang serong kt die..itu anugerah Allah..kalu kita pandang serong mksdnye kite pandang serong kat ciptaan Allah..nauzubillah

2 comments:

mv medi said...

betul ke yg yasmin ahmad tu khunsa?

ak bru tau ni

pameklampard said...

btol2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...