Pengikut Taksub

March 2, 2010

I Hate Backstabber!!!

salam

xde pape yg penting pon kali ni
cuma nak bgtau ug aku ni mmg sgt benci org yg khinat
tau x pe tu khianat?
haaa..mksdnyer lebih kurang macam kire abaikan amanah @ tanggungjawab @ kepercayaan



bayangkanla seorg kawan karib yg sanggup tipu kite
kat depan bukan main baik..
kite pusing je tros die tikam habis-habis
ngumpat,ngutuk..yg aku paling x tahan org tipu aku la
tu memang aku paling pantang..(bukan pantang pas bsalin ok)

memang la x baek kite bedendam
tapi de pepatah aku yg berbunyik:

"The pain does fade away as time passing but the scar always there as a reminder"

(pehh...ni memang mlekat bekas ah)

so, amek la pengajaran dari pe yg da berlaku
rasulullah pon de kata:

"Jangan kamu khianat kepada orang yang mengkhianati kamu"

ea la..sifat-sifat munafik kot
x kan la kamu pon nk jadi camtu jugak?
memang amek masa la nk recover @ percaya balik
2 pon kalu korang pnah rasa la
hidup la ngan ati yg bersih

p/s:
entri ni xde kne mngena ngan yg idup @ sparuh idup
no backstabber allowed!!! 

4 comments:

adibah yusof said...

aku faham pe yg ko rase..
sebab aku pernah kena..
mmg ta dapat di maafkan..
nk pandang muka dy pon ta leh..

Anonymous said...

ak smpati ngan ko
huhuhu

Fahmi Aizuddin said...

eeh..spe kta ak backstabbed??
tp ak tao la pe yg dirasai..haha

Niviey16 said...

Saya pun kurang senang dengan backstabber. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...