Pengikut Taksub

March 17, 2010

R.E.V.O.L.U.T.I.O.N !!!

salam

haha..rini la ari yg ditunggu-tunggu
upenyer da staun belalu..17th march 2009
haishhh..resultnyer???
I've SURVIVE!!!..congrat2
survive pe ni?pe yg staun ni?
haha..xde pape yg spesel pon..
rmai yg mgkin bakal,sedang atau sdah xperience mende ni
clash ngan Ex..bukan EX5 ok

xde la spesel pon kn?
cuma ak je yg sja menyepecialkan tarikh ni
so ak sntiasa ingt dan x wat mende yg sama
ni la poster utk diri sendri yg aku da wat sempena 1st anniversary

smart kan???hehe

obkjektip program ni (wahhhhhh....) adelah utk ubah sumting kt dri aku tiap-tiap taun
so taun lepas nyer tentatif adalah mngubah gaya rambut..muahaha!!!
kita lihat evolusi beta:

(ni kira cam zaman2 rock kapak ah..rmbut pnjg + idong kembang)

(zaman muda mudi gitu..ngekalkan gaya natural bergaya)

(thing went so bad..suma mende jadi srentak..defending!!)

(kestabilan dicapai..counter attack)

(beliau pada ari ini da smakin gile..esh3)

tu la dia
kira ok la 2..ngubah sumting kt diri
bkn snang..cam moto kt poster tu la
"change sumting, no everything"
walopon luaran nmpk cam byk brubah (of coz la ak makin tnggi) 
tp dlmn la pling byk brubah..itu la aku pling syukur..
seyes ok..bukan nk kondem or kenakan die kt sini tapi ni mmg ak eklas ok
Trima kaseh banyak!!! arap kamo dilimpahkan rahmatNya
ak still kontek die..arap2 kamo bca la ea

target sterusnyer adalah nk ubah habit tdo lwat kpda wktu normal seorang plajar
kire kul 1-2 cam2 la..
sebab slalunyer aku tdo kul 4-5..haha
smoga bejaya la kamo ea

p/s:
1.sy mao rehat dlu..mybe 1-2 mggu..ngumpol tenaga kembali..sbb tu entri 
   kali ni pnjg sket
2.harap2 xde sesape trasa..
3.trimas la pada awek-awek sy yg byk sapot sy..hahaha


6 comments:

Nur Mudrikah said...

wuu..tacing~
sy pown ade menda special nk wat
da lme da pk..

Aku Skema said...

woo..bleh ah story g2

adibah yusof said...

bro,pix yg last sgt sesuai ng ko...
patut dikekalkan.
esok pakai topi tu kat fkm ea..
hahah

Aku Skema said...

la..ak pkai je pn topi 2 tym annual dinner ktc..hak3

Unknown said...

weyh..aku p0n tggu 17.3 taw ark..
cukup stahun gak aku knl ngn bestfriend aku..hehe,,

Aku Skema said...

I'm sorry if this post make you feel uncomfortable..deeply regret and sorry for my misbehaving act..smile and that enough for me to smile again..wishing you good luck and may Allah always be with you..Peace be upon you..(6/28/11)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...