Pengikut Taksub

September 6, 2010

Raya Pun Dapat Award

salam...

x sangka pulak dapat award
dah nk raya pon sempat lagi buka puasa trima anugerah
mekaseh la cik compang-camping..haha

adekah aku dpt ucapan raya ataupun penumbuk?konpius kot..
1. kalau balik raya, rumah siapakah yang anda akan balik?
istana beta sendiri la..nenda dan datuknda sudah tiada..balik ke kampung pun pegi rumah pakciknda sedara saja

2. juadah apakah yang sering dihidangkan pada hari pertama RAYA anda?beta suka semua..x kesah la.janji yg lekat celah2 gigi..kesian dayang2 beta nk kena cungkil celah gigi beta

3. Pakaian anda di pagi Raya?
baju melayu la..x kan pakai singlet plak kot pegi smbhyng raya..

4. anda pergi sembahyang Raya tak?
mesti la pernah..beta perlu jadi contoh teladan utk rkyat jelata

5. masa salam dan mohon maaf dengan mak ayah, apa yang anda cakap?
"slamat hari raya bonda @ ayahnda..mintak maap dari ujung rambut sampai ujung kaki..duit raya mana?"

6. berapa banyak duit Raya yang anda selalu dapat?
stkat 5-6 juta tu biasa-biasa je

7. Apa tema baju raya korang tahun ni?
tema sepanjang tahun adelah baju x bleh sama kaler sesama ahli kluarga..nnti dianggap pelik

8. Apa perkara yang korang suka masa hari Raya?
melepak bersama dayang-dayang sambil menonton circus di tv

9. Siapa insan yang anda ingin minta maaf sangat? kenapa?
keluarga beta la..sahabat dan aweks skalian..dayang-dayang x pe kot kalu x mntak maap

10. kalau nak Raya AWARD's kenalah tagged kawan-kawan kamu juga..senaraikan


dah la..x larat dah beta nk tag
cuba2 la respon ya!

7 comments:

HaJaR said...

hemoy2.. sejak bla plak hg pndai pggl aku hajaq nie..
ish2.. kureng bt0l la..

Amancits Sullen said...

wah dikele-tag pulak petang ni..aku nk carik tag yang untuk 1 month punye.bagi kat ko..tunggu..~

Aku Skema said...

hajar - ala.skali skala..haha.x bek marah2 puasa ni

Sullen - wah..xpe2.truskan usaha

mulan syafiqah said...

ahahaahhaaaaa.....tah pape arh.., atokkk...nak det raya...!

Aku Skema said...

mulan - ah.x blik kampong xdak duet raya

fara said...

wah... thanks fahmi!
nnti fara wat ye...
Salam Aidilfitri! ^^

MuNie said...

cess!! raya pun ada award ka?nk duit raya. haha. thanks btw! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...