Pengikut Taksub

September 29, 2010

Google Suggestion Yang Best

salam...

sape x tau google tu pekejadah angkat tangan!
bukan sebab pe..sebab aku nk tembak
bohong la kalu x tau..jakun tahap ayam la camtu
kalu dah baca blog aku pon x tau lae google tu pe
asal bukak je tenet slalunya die la jadi homepage
dulu suka guna yahoo..tapi sbb lmbt sgt nk loading
bek guna google..simple mimple

semalam saja sronok2 taip kat google
kan de suggestion..saja nk tengok - tengok
dan lihatlah apa yang berlaku


why does poop float

how do you grow a condom

btoi jugak..stuju2

haha..so aku jumpa la lagi beberapa site yg ade gambar camni
tengok la kat googlelolz.com
ni antara yang best aku smpat tengok

punya panjang suggestion die..haha

haha..bengong

ni mmg xde keje la gamaknye
kesian..nnti dah kawen kna beli 2 lampin..lampin anak ngan suami..haha
die kencing dalam telinga die kot

pe kejadah la suggestion ni

jawapannya: "cheese that isn't yours"

die bela giraffe kot kat umah die

xtau pulak aku..btoi la kot

mmg la menggeletar, ingat sedap ke dirt tu..ingat nasik ke hape
haishhh..macam2
jadi bila nak googling tu hati - hati la ea
kang kluar bende - bende camni plak..haha

5 comments:

tiafazunia said...

when do you grow a condom ?
kahkah!

Aku Skema said...

sape la yang nk sgt tanam condom tu agaknya

Nisa Dawi said...

hahaha...suke2 entry ni...
make me ketawa terbahak2 sengsorng..huhu

Aku Skema said...

haha..tu la die kelebihan google dari yahoo selain laju

Laurens99 said...

kok tulisan idatas kolom komentnya SILA GATALKAN KAKI TANGAN ANDA ? wkwkwkwkwk

Mampirlah di jalur mblo cap jiki bola setan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...