Pengikut Taksub

September 5, 2010

Tak Faham..Mau Tanya

salam..

ah..kali ni x nk cakap banyak
cuma nk bertanya sket la
sejak bermenjak ni aku asyik dengar 1 lagu ni
aku cuba2 la nk faham lirik lagu ni
x faham - faham jugak..
nama je kefahamanku..haha

Best woo ka-la-ok sorang2..rasa mcm suara sedap giler..haha

lagu ni lagu lama la..lagu Exists - Bunga




Tak usah ditanya mengapa ku pilih
Bunga yang mewangi terliar berseri
Yang tak akan nampak di mata pun
Berwarni dari lain-lain
Segan untuk aku sapa
Walau ada maksud yang ku sembunyi

Pernah ku mencuba terima seadanya
Sayang ia selalu calarkan sudut hati ku
Hingga lelah jiwa ku dikecewa
Yang tak mungkin berpaling kembali
Namun ku yakinkan nanti
Tuhan pasti beri gantinya

Ku mohon kau yang indah pada mu
Untuk ku tatap menawar resah ku
Kekal aku di situ harungi cinta

Dan aku pohonkan yang baik
Bersantun kata kata tentang cinta
Bicarakan rindu pada ku
Mengharum selamanya


itu jela rasenye..bes lagu ni..hehe
sesape yg faham tu bleh la terangkan kat aku ek
mekaseh!!!

2 comments:

HaJaR said...

eyt pkcik..prasan gla nyanyi sorang2..
hahah...

Aku Skema said...

eh..biasa la tu..mcm la hg xdak pngalaman..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...