Pengikut Taksub

September 28, 2010

She Is Mine Now

salam...

sejak 2-3 hari ni x brapa lapang la pulak
asyik cirit birit je di awal pagi
da la semalam 27 jam x tdo..
bangun je mamai macam orang gila..haha

ok2..cukup setakat tu je
nk cerita pulak pasal 'She" yg kat tajuk tu
aku jumpa die 1st time taun lepas rasanya
waktu tu die dengan orang lain
waktu tu aku jumpa kat kedai ngn arwah abg aku
waktu tu, kulit die putih je..suci la katakan

as the time revolve (fulamak..haha) die pon berubah
makin lama makin dewasa la katakan
die sekarang lebih bergaya la
org lain tengok pon boleh meleleh air hidung..
tapi sekarang die di tangan aku..haha
inilah die..

cantik menarik tertarik mmg de roti bom la

de sesape tertipu ke?..haha
ni sebenarnya moto arwah abg aku..moto LC la
banyak yg die da upgrade
mcm semua je aku rasa..haha
arwah tu mmg ske bab-bab moto ni
tiap-tiap mggu basuh moto rasenye
de satu part yg agak menarik la bila tengok


kat ngn tempat kunci tu de satu meter
x tau la meter pe sbenarnya
aku rasa tachometer kot..
de lagi satu part yg lagi menarik


ya..ni meter motor tu la
boleh otometik ubah bila on-off lampu depan
de banyak lagi variasi warna..x cukup nk letak dlm 1 gambar
sesuai la kiranya kalu mood brubah - rubah tu
boleh la tukar tiap-tiap hari mengikut kesesuaian
yg meter analog tu sbenarnya tachometer
meter laju die tu digital
so, de dua la tachometer walaupon org x tgk sgt pon tachometer ni

seronok la bila dapat naik moto ni
mmg sangat selesa lagi bergaya..
jeles je org kampung tengok aku jalan2 naik moto ni
jangan jeles!!!haha

3 comments:

Unknown said...

nih moto hi-value nih.. kena kunci pakai besi tegar and tambat kat pokok baru org tak "balaih".
Arwah abang? ada story ka?
Adik aku 2 orang pakai moto nih

kuman "cincin dijari .." Entry

medi said...

bawak la dtg utm tokey

Aku Skema said...

kuman - moto tu bkn stakat kunci.letak dlm rumah lagi..haha

medi - xbleh ah..bwk blik utm nnt de la org nk tumpag..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...