Pengikut Taksub

September 13, 2010

Rasa Mau Kahwin

salam..

ok2..hari ni aku agak bz
pagi tadi awal2 lagi dah pegi umah mnteri besar
dia ada buat open haus utk mhasiswa kedah
pegi punya awal..
pegi pon utk mengisi masa senggang sewaktu menunggu sahabat aku
dia dtg dari penang sebab dah janji nk pegi kenduri kawin Azri
so, aku ngn sorang lagi sahabat kat kedah pegi la dgar apa yg patot
ada la dlm 4 jam..berbuih mulut bagai nk sawan pnya lama kt situ

last-last sampai jugak sahabat 2 ekor tu
pegi ambik kat pekan rabu trus gerak pegi kenduri
ni 1st time la aku jumpa 2 ekor ni sejak kluar skolah
muka x lain..prangai makin terok ade la..haha

slamat la member aku yg menunggang kancil dah biasa dgn jln kat tmpt knduri tu
so, xde byk songehla dlm menjari jalan
kebetulan sblom sampai rumah kenduri ade sbijik masjid
jadi kami ingat nk pegi sembahyang dulu la..zuhur dah menyeru
sesudah amek wuduk tu tetiba dgar sayup2 kat mic
tok kadi sebut nama azri silmi..hah..apa lagi
melompat semua masuk dlm masjid..haha

azri muka boring..tok kadi duk buat lawak pa tah
mintak2 la tgn hg x bau ikan masin..kesian bini hg..haha
tgh merancang masa depan ni
tu dia..member aku siap mkn 2 kali lagi..raksaksa sungguh
gambaq mahal..haha

tu la die..dah kahwin member aku yg sorg ni
aku ni masih dlm perancangan jangka masa pnjang
tapi de jgak aku dengar member yg dah buat rncngn jngka msa pendek
marilah kita nantikan..jeng3..haha

hah..sblom terlupa
nak mintak maap kepada en & puan azri
kalu terganggu dgn alarm nphone pkul 2 pagi
yg tu paan tebaq yg buat..
kami berempat de la besubahat sket-sket..haha
sori aaaaa!!!!

3 comments:

Yatre Hayati said...

selamat pengantin baru buat kawan awak !

Aku Skema said...

slamat pengantin baru juga utk lain2

Olivia Chin said...

Wah...aku pun tiba2 nak kahwinnnn....calon mari..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...