Pengikut Taksub

September 22, 2010

Tudung Bonggol Unta ke Bonggol Jalan?

salam..

disebabkan harini xde kelas ko-q
jadi banyak la masa tidur lapang aku
aku da lama x bagi tazkirah sket - sket
so, pe salahnya aku buat kali ni
tanda sayangnya aku kat kawan - kawan aku ni jugak kan?

tajuk ni rasanya ramai yang dah tau
tapi ade jugak yang tak tau mahupun buat - buat x tahu
yang tahu tu xpe la..dah tahu tapi buat x tahu mmg durjana la
kan de perempuan yang pakai tudung
pastu tudung die berbonggol - bonggol
ade pulak yang lawan sape lagi tinggi
kot2 la bleh kalahkan klcc..
kalu da bleh kalahkan kl cental pon dah kira hebat la

aku x rasa pon bonggol - bonggol tu cantik
ade yang sanggup buat sebab cantik
sekarang dah de pulak sanggul palsu utk tinggikan tudung

memang terbaik la..

takut nanti datang rasa riak
so. beringat la lepas ni ye kawan - kawan

p/s: sila rujuk next entri sebab ade penjelasan kat situ

3 comments:

tiafazunia said...

terbaek!
aku xphm npe dorang nk bonjol2 tuh!
mcm contoh terbaek bg aku, sheila rusly,
kann ?
da pakai tudong tunjok alim tp buat bonggol unta mcm tuh!
adoi adoi~

IRAH HAJERAH AZMAN said...

Ada orang kata saja nak bg nampak bonggol sebab dia akan rasa lebih berkeyakinan. Well,perempuan kan obses dengan penampilan. Sanggup buat apa je untuk nampak cantik termasuk pakai bonggol sampai 2-3 tingkat. Ish entah la weh, ada sesetgh perempuan sangat selesa menjadi perhatian lelaki T____T tatau ler ape yg dorg fikir

Miss Q said...

Ahkak bab ni x reti nak kata.. tapi ahkak baru kejap google dan terjumpa penjelasan lain dalam bab ini : http://maszlavista.blogspot.com/2010/07/bila-aku-bersanggul-tinggi.html

Kadang-kadang ayat tuh x berapa perjelas dan menjadi banyak interpretasi nye kan?

Hanya DIA yg lebih mengetahui...

Entry terkini oleh KARIPAPSAYUR : Makk horang kampung.. (Tak Boleh Pegi Genting Helen Dahh)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...