Pengikut Taksub

February 22, 2010

2nd Is Better Than 1st

salam..

sejak bermenjak-menjak ni aku asyk pikir sal mende ni
btoi ke 2 is better than 1 bak kta Boys Like Girls ngan Taylor Swift?
so aku pon datang la ngan pandangan aku sindri
bagi aku,of coz 2 is better than 1
camni cara aku pikir

camna kalu korang jumpa diri sindri lam tren?kalu aku,kompom aku suro org tu pegi klas ganti aku

Hujah 1-Pinocchio(wow..mcm mahkamah daaa)
bagi aku 2nd place is more meaningful compare to 1st place
da smestinyer suma org nak menang
tapi kite penah x tepikir yg ape mksudnyer bile anda menang?
ya..mesti la korang dpt hadiah..haha
tau x pe yg sbenarnya anda dpt?
anda dpt dugaan + cabaran sebenarnye
org akan mula mengangkat anda
"die la yg menang pertndngn ari tu..hebat-hebat", kata cik timah
makin tinggi la die mendongak nk tahan idung die yg makin pnjg bak pinocchio
dugaan supaya jgn bangga dgn kejayaan
cabaran makin bertmbh+++ dari org yg dibawah
skali adanya prasaan riak, tiada lagi pluang utk riak pastu
jatuhlah die tersepuk bak kain buruk yg org wat lap kaki
sedangkan org kat tmpt ke-2 penuh dgn smngt utk potong yg pertama
so dont be sad for being in da 2nd place

"wuuu..aku sdey ni pehal ko gletek aku lagi?"
Hujah 2-Kekembar
aku xde la pengalaman sal kembar ni tapi ni pe yg aku rsa
kembar ni slalunye rapat..(kan hajar??)
kadang-kadang tu rapat sgt smpai mlekat..oh bukan camtu
diorg slalunye rpat sampai kadang-kadang tu kawen pon ngan kembar
silap-silap tetukar bini..padan muko demo
(ni siap 1 family tros kembar..bezzz)
slalunye ble de mslah msti story kat kmbar
so diorg masing-masing de teman la nk becerita walopon rasa cam ckp ngn diri sindri kalu yg kembar seiras tu

byk lae hujah-hujah ni..
tapi cam da pnjg plak entri ni..
nanti org malsa nk baca..(aku pon spisis camtu gak..saling memahami)
de jugak org kata kawen 2 lpon ok jugak
tu pendpt masing-masing ok
contoh laen nikmat anggota yg lngkp - 2 telinga,mata & tangan berbndgn 1 mulut yg penting rasa syukur yg bukan dgn sebutan alhamdulillah di mulut je
renung-renungkan dan slamat..hari raya cina!!

p/s:
1.rini ujan..x bleh men bola..tu la aku tuleh pnjg smacam
2.hajar..anda smakin popular kat blog aku..dan akan makin glemer..haha

2 comments:

ciQu said...

p/s komen ini berunsur fitnah: sapekah cik hajar yg ko glemer2kan itu.. heheh..............

Anonymous said...

adakah awak de terpikir kawen 2 pun g bagus????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...