Pengikut Taksub

June 16, 2010

Aku Yang Tua Dan Gemuk

salam..

ingat nak wat entri lain
pasal fakta2 yg bes cam dulu
cam entri pasal "paling bahaya" tu
tetiba tadi aku sja2 la cek blog kwn aku
skali kna tag ngan cik hajar da

aku tau niat die tu
nak gelak kat aku ah tu
xpe2..aku redha je..haha
die aku mramal masa dpn
dan ni la resultnye..jeng3


la..xde la tua sgt
ensem lagi ni..
yg tu aku ngaku..haha
dan aku plak nak tag org utk menda ni

MULAN SYAFIQAH cucuku!!sila bertindak balas!!!

tapi nak tny la korank suma
nak mntak tips sket ah ni
nak bagi gemok sket
dan sila jgn kata "mkn byk2"...
x akan berkesan tehadap aku
100% yakin dan terbukti
aki ni mcm eating monster
mkn nasik mlm pon 2 kali
sila bagi pendapat..
sekian

6 comments:

Anonymous said...

hahahahahhaaaa.....atok2.....
nk soh cucu watpa...
cucu kn muda g...
cute g...
tak krepot cm atok lg lah...wee~

Hajar Rasdi said...

weyhhh..!!!!! x aci meh...
npa hg x nmpk tua p0n..
aku taw.. msti hg byk kali tukar gmbr nie smpy dpt gmbr yg nmpk muda sket..
haha.. xp0n gmbr hg tu taun bla pny erk??

pasal makan plak.. sorry la..aku p0n xtaw.. sbb parents aku p0n suro bg gem0k gak..tp xley la..sama2 la kita cari penyelesaiannya..

pameklampard said...

wa da makin gemok.,eh makin tough sjak balik umah ni..hihi

medi said...

tanye la aku klu nk gemuk...

Aku Skema said...

ah..besa la..aku diet gemuk yg bjya pnya..nek 50g..haha

syira said...

snang je na gm0k..jgn exercise..kurangkn stamina bdn..buat malas stiap hari..lepak je kt dpan tV..jgn memenatkn diri dgn kje2 len..plus,mkn kne byk jugak..dlm sbuln tgkla hasilnye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...