Pengikut Taksub

August 20, 2010

Karya Sepanjang Hayat

salam...

entri kali ni aku buat sebab aku get inspired
daripada entri sblom ni...
yes..pasal kawan aku nk kawen tu la
mcm mna bleh terinspired senang je
sebab aku rasa mcm nk design kad kawen plak..haha
so kali ni akan ade sedikit exhibition la dari aku

lebih kurang camni la exhibition aku..padehal baru bas googling..haha
 
sejak bermenjak ni aku byk terlibat dlm graphic design
so agak banyak la yg aku kena blajar secara advance
kena bukak balik kitab-kitab lama
yang blajar dulu-dulu suma dah lupa
photoshop,flash,particle illusion,swish 3d, maya etc..etc
dan ya...baru aku tahu
rupanya susah nk berkarya ni
niat aku nk letak spya org bleh wat rujukan
sbb aku tau susahnya bila nk design sesuatu mende

aku baru terperasan satu mende
aku ni cerewet rupenye..haha
scara amnya aku x cerewet..
mcm mkanan,pkaian mahupun berus gigi
tapi khas dalam mende yg berkaitan dgn seni,
aku sgt lah cerewet..atau dlm kata lain perfectionalist
aku sgt susah nk berpuas hati dgn seni
sbb tu aku amek masa yg sgt pnjg dlm merancang
kalu ade org bagi 7 hari utk buat keje,
4 hari aku rancang,3 hari aku buat keje
sudah,cakap banyak tidak berguna..haha
ini di contoh-contoh

Logo Persatuan Teknomarin
logo yg terbaru stelah xtau brapa kali upgrade..haha

Baju Teknomarin
baju ni aku ingat nk buat sem ni

Program Marinight'10
logo terlatest aku design utk semester ni
design-design untuk pamphlet majlis tersebuk..hehe

pamplet cantik versi 1
pamplet cantik versi 2
pamplet cantik versi 3
cukup la stakat tu
banyak lagi yg  malas nk upload..haha
tapi de satu artwork yg aku nk tnjuk
tapi x sempat nk scan..oh terlupa
xpe la..kalu aku ingat next post jela aku tnjuk
artwork tu xde sape pnah tengok..spesyial edisyen

sbg disclaimer..
karya-karya ini adelah hak milik saya
muhammad fahmi aizuddin bin nordin..(yg hensem)
dan sebarang pengubahsuiaan,photokopi atau photomilo
atau mana-mana aktiviti yg meyalahi Akta Hakcipta 1987
adelah dilarang..buat rujukan beta izinkan
sekian

4 comments:

Nur Mudrikah said...

ade wat design kt kawen gak ke?
nk tempah..haha

Aku Skema said...

uish..awal tempah nmpk..haha

Nur Mudrikah said...

xmow bz last mnit..haha
so kna tmpah2 awal2..kui2

MuNie said...

hahaha.. yelah2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...