Pengikut Taksub

August 3, 2010

Aku Bagi RM1000 Kalu Korank Menang!!

salam..

dengar cam mnarik je kan?
ni bukan gores dan menang tu ye
ini adelah satu pertandinagn je tuan2 dan puan2
bagi aku petandingan ni ok je
suma org pon boleh buat


mmg hadiah die RM1000
seyes aku tak tipu
dan ni hadiah utama utk petandngn ni
tmpt ke-2 dpt RM 700
yg ke-3 plak dpt RM500
tapi tarikh tutup die dah nk tutup la 

tapi sygnye ptndngn ni hnya utk student UTM
so kurang la sket persaingan aku
lega2..haha
ini die butiran petandingannye:

yg mana mata kelabu asap tu, sila klik kalu nk zoom in

saja je bagi info dkt2 ngan tarikh tutup
spya org lain rasa x bersemangat dan patah hati
bernas idea aku ni..yesssss
tarih expired adelah 5 ogos 2010
iaitu jumaat ni
ok..sudah2.
aku nk sambung projek sulit aku..haha

3 comments:

Sya Isya said...

halamak! kalau bekas student UTM tak boleh ke?

Encik Fikhri said...

aku dah hantar dah..haha

Aku Skema said...

sya - boleh la kot..try la..haha
amancits - ah..persaingan ni..mst dihapuskan..hua3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...