Pengikut Taksub

January 14, 2011

Lukis Atas Lantai Lagi Cantik

salam..

skrg ni da banyak org yg terer lukis
x heran la..member aku banyak yg tau mlukis
aku ni je yg tangan bangku..lukisan cap ayam je
lukis org lidi pon pakai pembaris lagi..haha
tapi aku ni jenis yg appreciate art la..
asal nmpk kreatif dan cool..mmg aku respek la
tapi orang slalu lukis atas kertas je kan?
sapa sangka lukis atas lantai lagi cantik
















banyak gambar aku nk letak
tapi byk sangat la plak..nk tengok lagi sila la google ye
kebanyakan lukisan ni julian beever punya la
bertuah la kalu aku bleh lukis camni
kalu aku boleh, habeh la semua lantai blok aku lukis
bila la aku nk bleh lukis camni..haishhh

6 comments:

Nur Mudrikah said...

nanti jgn buat kat umah sendiri macam ni jugak sudahlah ea..haha

Unknown said...

perghh..memang menarik :)

Cik Fafa said...

smart!!

oPiE iSa said...

menarik!

nadzirah said...

smart giler!

kikilala said...

wow! gila nampak real! i wish one day aku bley amek gambar kat tempat-tempat tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...