Pengikut Taksub

September 7, 2012

Abstrak Versi Sejarah : Iklan Komputer Dahulu Kala

assalamualaikum..

ternyata aku cukup rajin nak buat post baru
tu pon cuma nak pilih tajuk apa nak post
sebab info semua dengan bahan-bahan dah ada
cuma tunggu minyak panas je nak tumis bawang..haha
ok cekedaud

La..dah harganya $1595 memang la jual harga $1595

tudia $18,000..boleh beli kereta sebijik dua

mungkin inilah benda yang Cybercop guna time nak transform?..mungkin

awek berkata "wau,awak ada laptop besar gedabak? i loike!"

komputer ni mungkin ada game tetris..tak pun lego

nice la..nak beli sebijik ganti logitech

puas hati la..harga kit installation pon dah boleh beli komputer sebijik

hmmm..mungkin inilah ironman waktu zaman muda remaja beliau

kupon ni valid lagi tak? nak hantar la..aku pon ada bad memory

aku selalu jugak cek forum dengan group dekat facebook
bila bab komputer dan internet ni aku slalu la baca
ramai la pulak yang komen atau merungut internet lembab..
komputer siput pakai berukben..ngam sangat la tu
yang post picture speedtest ping berbelas-belas,
download 70Mb/s pon berleter apahal internet slow harini
tak tipu..70Mb/s..harom..
internet aku yang 500Kb/s ni pon dah kira ok
manusia kalau bagi satu dunia pon x cukup

1 comment:

Wak Lat said...

blog ko ni pon akan menjadi sejarah jugak., ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...