Pengikut Taksub

November 29, 2010

Aku Bersara Awal Kali Ni

salam..

akhirnya dah sampai ke penghujung
penantian utk balik umah sjak berbulan2 tertunai
esok malam sudah mau pulang..
maybe x brapa bleh online sgt
ada byk sangat masalah yg dah terkumpul

haritu laptop plak rosak
mula2 hurup 's' bleh tekan..
ingatkan hang..rupenye mmg dah rosak
pastu terpaksa la bersusah payah stiap kali buat entri
de je hurup 's' kena paste @ tekan CTRL+V
wah..mmg tergugat angin dalam kepala

dah lama sket bateri die plak kong
dah x bleg guna terus sbb dah lama sgt
xpe la..sbb bleh guna charger je
pastu datang plak masalah lain..
walopon pasang charger ttp x leh idup
ingatkan charger yang rosak..rupenye x
pas je cucuk plug charger kat laptop,
terus je lampu charger tu padam..haishh

aku rasa aku dah cukup bersusah payah
nk buat camna..xde luck la kot
terpaksa la bersara awal..
tapi kalu ade berukband lae kat umah tu baik jugak
sebab esok aku bersusah payah bawak balik desktop
muahahaha..xkan aku menyerah utk berblogging


papehal pon..doakan aku slamat sampai umah la ea!

2 comments:

Nur Mudrikah said...

insyaallah..semoga dipermudahkan segala urusan

nak ikut balek gak!

Nur Mudrikah said...

anda ditagged ea..sila jawab!
http://nurmudrikah.blogspot.com/2010/12/banyak-tanya-betul-lah-cikgu-ni.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...