Pengikut Taksub

May 25, 2011

Abstrak Versi LAwak : Cara Selamatkan Diri Tahun 2012 Nanti

assalamualaikum..

kan dulu duk heboh-heboh pasal tahun 2012 akan berlaku doomsday
tah orang mana tah yang duk bagi khabar angin ni sampai satu dunia kecoh
habis semua nak gelabah..cium habis tangan kaki mak mintak ampun..haha
bagi aku senang je..kiamat pasti berlaku dan dengan tiba-tiba..rujuk ayat ni:

Mereka menanyakan kepadamu tentang kiamat: “Bilakah terjadinya?” Katakanlah: “Sesungguhnya pengetahuan tentang kiamat itu adalah pada sisi Tuhanku; tidak seorangpun yang dapat menjelaskan waktu kedatangannya selain Dia. Kiamat itu amat berat (huru haranya bagi makhluk) yang di langit dan di bumi. Kiamat itu tidak akan datang kepadamu melainkan dengan tiba-tiba”. Mereka bertanya kepadamu seakan-akan kamu benar-benar mengetahuinya. Katakanlah: “Sesungguhnya pengetahuan tentang bari kiamat itu adalah di sisi Allah, tetapi kebanyakan manusia tidak mengetahui”
Al A’raaf : Ayat 187
di tengah-tengah kekalutan dunia pasal benda tu, ada jugak yang kreatif
diorang dapat idea camna nak buat duit dengan kejahilan manusia sendiri
ada orang buat jual tiket naik roket waktu tahun 2012..hahaha
cekedaud:

ni ha laman webnye..menarik giler moto die..haha
yang ni tiket murah sket
yang ni mahal sket..tapi xde la mahal sangat..tiket  pegi balik rumah aku time cuti lagi mahal
kalu korang percaya boleh la beli ek..kirim salam kat orang yang jual tiket ni..
kirim salam sayang giler-giler kat die..haha


2 comments:

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

ngek betul... hahaha.. papepun, jom tengok trailer filem Abuya..

http://cikgumanstation.blogspot.com/2011/06/sneak-peek-abuya.html

Hakim IS Mikah said...

jom sertai contez yang menawarkan hadiah keseluruhan berjumlah lebih RM150... ^^

http://hakimlifeisastory.blogspot.com/2011/06/jom-sertai-contez-yang-menawarkan.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...