Pengikut Taksub

April 9, 2010

Entri Yang Tak Jadi

salam..

hoho..
sbenarnyer nak luahkan prasaan
sebab letih blajar
ye la..letih blajar
mengantok pon ada

tapi tadi tetiba tengok kat dashboard
de blog ni baru wat entri baru
dan aku rasa mmg die tujukan utk aku
hehe..
stelah baca entri beliau tros aku insaf
lagu pon da bes..mnambah kesayuan

terasa jahil sungguh aku ni
ya..mmg betul aku rasa statement tu
tapi blom telambat nak ubah realiti tersebut
nak tahu?
sila la baca kat blog beliau
http://nurmudrikah.blogspot.com/2010/04/tanyalah-hati.html



TERIMA KASIH CIKGU!!!

3 comments:

an.nabihan said...

okay!!! nanti sayer baca. sayer pn pnat blajor.. tapi saya mmg nak blajor... heheh

Ismaliana Bt Sulaiman said...

salam tuan umah....sya dapat blog ni mr.ben yg tgh m'letop2 tuh...sya ni baru lg dlm dunia blogger ni jd,mmg byk lah ilmu yg perlu di cari...harap2 sudi2kan lah m'bantu yer...n sya nak jd "pengikut taksub" tuan umah ni...:) n join fan sekali...2 in 1....salam p'kenalan....

Fahmi Aizuddin said...

ok..dgn itu sy pon mnjdi peminat ilmu di kala ini..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...