Pengikut Taksub

April 17, 2010

Takziah Untuk Keluarga Achik Spin

salam...

ni entri ringkas je
tadi tym duk stadi sambil bkak2 fb (haishhh)
teprasan de kwn post pasal berita ni
so, aku pon cek la
dan mmg sah la dia dah meninggal
ni keratan akhbar tu


Achik Spin maut kemalangan ngeri
17/04/2010 8:42pm

SEREMBAN – Artis terkenal yang juga vokalis kumpulan Spin, Abdillah Murad Md. Shari atau lebih dikenali sebagai Achik Spin, 28, meninggal dunia dalam satu kemalangan ngeri di KM 14 Lebuh Raya Kajang Seremban Sdn. Bhd. (Lekas) dekat sini petang ini.

Allahyarham, yang berada di dalam kenderaan pelbagai guna (MPV) yang terbabas dan terbakar, meninggal dunia di tempat kejadian.

Pada masa ini, polis dan anggota bomba masih lagi berada di lokasi nahas dan difahamkan mayat Allahyarham akan dibawa ke Hospital Tuanku Jaafar di sini malam ini.

Pegawai Turus Trafik negeri, Asisten Supritendan Polis (ASP) Abd. Halil Abd. Hamzah mengesahkan kejadian tersebut. – Utusan


muda lagi dia kan
baru 28 tahun
tringat plak zaman skolah dulu duk dgr lagu bola-bola api tu
papepon takziah la kepada kluarga beliau
harap2 la xde la aku jumpa kes yg  x diingini cam jadi kat allahyarham din beramboi

Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa; dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang; dan janganlah kamu mengumpat setengahnya yang lain. Adakah kamu suka makan daging saudaranya yang telah mati? (Jika demikian keadaan mengumpat) maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu patuhilah larangan itu) dan bertaqwalah kamu kepada Allah; sesungguhnya Allah Penerima taubat, lagi Maha mengasihani. 
Al-Hujurat: 11 - 12


sama2 la kite beringat pasal mati
dunia hanya sementara
akhirat jua kekal slamanye
insaf la ye masing2

7 comments:

Fyra Ruslan said...

Al-Fatihah.

Nur Mudrikah said...

alfatihah~

ajal xmngenal usia pown..so bsiap sdialah kite smua

misz moja said...

al-fatihah tuk beliau..

Niviey16 said...

Semua yg hidup pasti akan mati juga.

UsaGi NaNa said...

Al-Fatihah...x sgke cr Arwah meninggal cmtuh....so sad

Kie-yu said...

Al-fatihah~
Setiap yg hidup pasti menemui ajal.

|| nemo mimosh || said...

al-fatihah..insaf.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...